رساله آموزشی - جلد اول: عبادات بر اساس فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی
رساله ی آموزشی عبادات بر اساس فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی (چاپ اول)
رساله آموزشی 1
160,000
تومان
10 ٪
144,000
تومان
افزودن به سبد خرید

رساله آموزشی - جلد اول: احکام عبادات بر اساس فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی

دسته بندی: نظام رفتاری، احکام و اصول فقه اسلام

ناشر: انقلاب اسلامی

نویسنده: سید علی خامنه ای

سال نشر: 1401

تعداد صفحات: 382

1دیدگاه
/
21
امتیاز
1
نفر
5 از 5
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب احکام عبادات، جلد اوّل از مجموعه ی رساله ی آموزشی است که حاوی احکام عبادات مطابق با فتاوای مرجع عالی قدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی) است و بنا به درخواست های مکّرر از سوی علما، فضلا و مقلّدین، توسط انتشارات انقلاب اسلامی و فقه روز به طبع رسیده و در اختیار عموم مؤمنین و علاقمندان قرار می گیرد.

در این مجموعه ی آموزشی، علاوه بر موارد موجود در رساله ی " اجوبه الاستفتائات " استفتائات جدید نیز اضافه گردید و در دروس مربوط به احکام معاملات (جلد دوّم) از جزوه های دروس خارج فقه معظّمٌ له نیز بهره گرفته شد. تا بر غنای آموزشی این مجموعه، بر طبق اسلوب و بیان معظّم ٌله افزوده گردد.

در جلد اوّل، این مجموعه احکام عبادات در قالب 77 درس شامل احکام تقلید، طهارات، نماز، روزه، خمس، انفال، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر ارایه شده است. تدوین دروس مزبور به نحوی انجام گرفته است که نفع آن عام و بهره گیری از آن برای همگان آسان باشد. شایان ذکر است که دفتر استفتائات معظّم له این رساله ی آموزشی را تایید و عمل به آن را مجزی اعلام نموده اند.

موضوعات مطرح شده در کتاب احکام عبادات بر اساس فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی: تقلید، طهارت، نماز، روزه، انفال، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام