loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ره، رهرو، رهبر: امام خمینی و انقلاب اسلامی

برگرفته از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی

ناشر انقلاب اسلامی

نویسنده مهدی مطهری

سخنران سید علی خامنه ای

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 280

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80561 10003022
23,000 20,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سوم از مجموعه‌ 6 جلدی «ره، رهرو، رهبر» به موضوع انقلاب اسلامی می ‌پردازد. بخشهایی از انقلاب اسلامی که مرتبط با حضرت امام خمینی (قدس سره) است. موضوعاتی از قبیل «مبانی و اصول مد نظر امام در انقلاب اسلامی»؛ «علل و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی»؛ «ابعاد و ویژگیهای نظام اسلامی امام خمینی»؛ «علل و عوامل ماندگاری و اقتدار انقلابِ امام »؛ «حضرت امام (ره) مبیّن نقش بانوان در انقلاب اسلامی» و ...
به عبارت دیگر بخش مهمی از شناخت عوامل «ایجاد، حفظ و ماندگاری» انقلاب اسلامی را در این کتاب می‌ توان یافت. بنظر می‌ رسد در اهمیت مطالب موجود در این کتاب نیز همین فرمایش ولی امر مسلمین کفایت می‌ کند که فرمود:
او کلید بود. او ریشه‌ این درخت محسوب میشد. این ریشه باید محفوظ بماند. اگر این نظام از ریشه‌ خود- یعنی از امام عزیز (ره)- جدا شود، مثل درختی است که «اجْتُثَّتْ مِنْ فَوْقِ الْأَرْضِ» ؛ یعنی از روی زمین آن را اره کرده باشند و بین تنه و ریشه آن فاصله انداخته باشند. ممکن است چهار روزی هم نمود و هیکلی داشته باشد، اما سرنوشتش معلوم است: دیگر رابطه‌ حیاتی و تغذیه ای بین این دو نیست. ما نباید بگذاریم نظام اسلامی از ریشه‌ خودش- یعنی امام (ره)- جدا شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما