loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مکتب انقلاب اسلامی - دفتر دهم: نهضت انتظار

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

دفتر «نهضت انتظار» شرح پیشینه تاریخی انقلاب اسلامی است. جبهه حق با مبارزه‌ای دائمی در انتظار تحقق حاکمیت مطلق، فراگیر و پایدار حق است. نهضتی که هویت الهی-سیاسی بشریت بوده و با انقلاب اسلامی بازشناسی و بازیابی شده است. نهضت انتظار نهضتی دیرین، غایتمند، دارای رشد فزاینده، رهبری متصل الهی و نقشه کلان و اهداف عینی است.

اولین مقطع این نهضت از اولین روز تاریخ بشر با اولین پیامبر شروع می‌شود. انبیاء اولوالعزم قطب انقلاب‌های الهی هستند بعثت پیامبر اکرم شروع دوره نظام سازی جبهه حق است. این هدف توسط امامان معصوم بعد از به وجود آمدن انحراف بزرگِ تبدیل ولایت به سلطنت، با تشکیل جامعه اقلیت پیرو و شیعه با مؤلفه‌های مهمی چون هدف حکومت معصوم، رهبری واحد الهی، سامان اجتماعی خاص و تعالیم ویژه ادامه یافت. جامعه شیعه با رشد و تربیت در دوره حضور معصوم توانست به حیات خود در غیاب امام معصوم ادامه دهد. مهم‌تر آنکه همین جامعه به‌ظاهر محروم از امام می‌بایست خود و دیگر جوامع را به صلاحیتِ ظهور مجدد امام برساند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما