55,000
تومان
10 ٪
49,500
تومان
افزودن به سبد خرید

72 سخن عاشورایی: از بیانات حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی

دسته بندی: امام حسینو عاشورا

ناشر: انقلاب اسلامی

نویسنده: سید علی خامنه ای

تعداد صفحات: 294

6
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
گزیده کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب 72 سخن عاشورایی: از بیانات حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

کتاب حاضر گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) درباره‌ی مسائل مختلف مربوط به نهضت حسینی می‌باشد که از خرداد 1368 تا تیرماه 1390 در محافل و مجالس گوناگون ایراد و در قالب 72 سخن جمع‌آوری شده است. برخی از این بیانات مانند سخن 2 و 5 صرفاً در حدّ چند عبارت و برخی همچون سخن 27 و 44 بنا بر مقتضیات زمان و اهمیّت مطلب دارای حجم بیشتری می‌باشد.

همچنین در سخن 72 دعاهایی که معظم له با محتوای مطالب مربوط به حماسه‌ی عاشورا در سخنرانی های مختلف ایراد فرموده‌اند جمع‌آوری و ارائه شده است. درج مطالبدر کتاب 72 سخن عاشورایی، بر اساس ترتیب زمانی صورت گرفته امّا برای یاری به خوانندگانی که به مطالعه‌ی موضوعی مطالب علاقه دارند، راهنمای مطالعه‌ی موضوعی نیز در ابتدای کتاب ارائه شده است.

گزیده کتاب

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرسنل نیروی هوایی 1384/11/18

ماجرای عاشورا هم درس است؛ درس اقدام و نهراسیدن از خطرات و وارد شدن در میدان های بزرگ، آن تجربه با آن خصوصیات و با آن دشواری، از عهده ی حسین بن علی(ع) بر می آمد؛ از عهده ی دیگری بر نمی آمد و بر نمی آید؛ لیکن در دامنه ی آن قله ی بلند و رفیع، کارهای زیاد و نقش های گوناگونی هست که من و شما می توانیم انجام بدهیم.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام