loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «به سفارش مادرم» منتشر شد

انتشارات مرتبط : به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسندگان مرتبط : احسان حسینی نسب

کتاب «به سفارش مادرم» با موضوع عزاداران حسینی در مراسم پیاده روی اربعین سیدالشهدا(ع) توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر و روانه بازار نشر شد.

پنجشنبه 26 مهر 1397

کتاب «به سفارش مادرم» به سفارش مجموعه هنری خیمه و با مجموعه عکسهای مستند عزاداران حسینی در مراسم پیاده روی اربعین سیدالشهدا(ع) از ملیت ها و فرهنگ های مختلف توسط عکاسان وهب رامزی، عبدالمجید قوامی، روح الله خسروی و شهره بهرامی ثبت شده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: ۶ سال است که مادربزرگ، مادرمادرم، در هجوم بی امان فراموشی مثل کبوتری آشیان گم کرده مانده است و راهی از گذشته به امروز و این لحظه نمی یابد. آلزایمر مثل ابری سیاه، تمام حدفاصل گذشته اش تا امروز و این لحظه و این دقیقه، در نقطه ای درمانده است؛ نقطه ای که گذشته اوست. ۶ سال است که مادرم، در تمام آنات و لحظات، پیش مادربزرگ است و از او پرستاری می کند. شش سال است که مادرم نتوانسته به هیچ سفری برود، در هیچ جمعی حاضر شود، یک دقیقه خانه را با خیال راحت ترک کند.
در این سال ها، مادرم از بین سفرهایی که نمی توانست برود، بیشتر از همه سفر به عراق در ایام اربعین را دوست داشت. مادرم دوست داشت به عراق سفر کند و در هنگامه پیاده روی آدم ها حضور داشته باشد و بخشی از تاریخی باشد که این سالها در حال رقم خوردن است. من اما دوست نداشتم هیچ وقتی از سال به عراق سفر کنم؛ خاصه در ایام اربعین. اما مادرم وقتی شنید که رفقای عکاسم من را به این سفر دعوت کرده اند تا با آنها به عراق بیایم و روی عکس هایی که آنها از این سفر می گیرند، چیزی بنویسم، مشتاق تر از همیشه، خواست تا من بجای او به این سفر بروم.

این اثر در ۳۲۸ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه در قطع وزیری و با قیمت ۳۶۰ هزار ریال توسط انتشارات آستان قدس رضوی روانه بازار شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط