loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«شرفی خبوشان» به دنبال وحدت همسایه‌ ها/ برگزیده کتاب سال از داعش می‌ نویسد

انتشارات مرتبط : شهرستان ادب

نویسندگان مرتبط : محمدرضا شرفی خبوشان

محمدرضا شرفی خبوشان از نویسندگان کشورمان از تالیف رمانی با محوریت کشورهای همسایه و داعش خبرداد و گفت: این کتاب بیشتر به آموزه‌های پیامبر(ص) پرداخته و نگاهی وحدت‌گونه در جوامع مسلمان دارد.

یکشنبه 13 مهر 1399

 

«شرفی خبوشان» به دنبال وحدت همسایه‌ها/ برگزیده کتاب سال از داعش می‌نویسد

محمدرضا شرفی خبوشان از نویسندگان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره تازه‌ترین اثر خود اظهار داشت: این روزهای کرونایی اغلب مشغول خواندن و نوشتن هستم.

وی افزود: مدتی است تحقیق برای نوشتن رمانی با محوریت کشورهای همسایه مثل سوریه، عراق و افغانستان را آغاز کرده‌ام و به نوعی به نقش داعش در آنها نیز می‌پردازم.

شرفی خبوشان در بخش دیگری افزود: این کتاب بیشتر به آموزه‌های پیامبر(ص) پرداخته و نگاهی وحدت‌گونه در جوامع مسلمان دارد.

نویسنده رمان «بی‌کتابی» اضافه کرد: اکنون در مرحله تحقیق و فیش‌برداری هستم و هنوز این رمان به مرحله نگارش نرسیده، احتمالا تا اردیبهشت سال آینده به پایان برسد چرا که مدتهاست تحقیق را آغاز کرده‌ام.

مولف کتاب «عاشقی به سبک ون‌گوک» به کتابی که از سوی شهرستان ادب زیرچاپ دارد هم اشاره کرد و گفت: «کارخانه اسلحه‌سازی داوود داله» رمانی نوجوانی است که مراحل آن به پایان رسیده و از سوی شهرستان ادب منتشر خواهد شد. این رمان درباره شخصیت نوجوانی به اسم داوود داله است که داله به معنای دو شاخه (V شکل) تیرکمان سنگی است و این شخصیت داله‌ای را در اختیار دارد و سایر ملزومات تیرکمان سنگی را ندارد. این شخصیت به این دلیل که کارش جمع‌آوری داله است به او داوود داله می‌گویند و ماجراهایی برای این شخصیت رخ می‌دهد.

به گفته وی، این کتاب مربوط به زمان جنگ تحمیلی است و در بردارنده روایتی از شیطنت بچه‌هایی است که در فضای جنگ بوده‌اند. کتاب به نوعی با جنگ مرتبط می ‌شود و به ساقط کردن هواپیمای ما از سوی آمریکا در اواخر جنگ نیز می‌پردازد. این رمان نوجوان به زودی از سوی انتشارات «شهرستان ادب» منتشر می ‌شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط