loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شبیه معجزه: دستاوردهای ایران در 45 سالگی انقلاب اسلامی

به مناسبت دهه فجر و چهل و پنج سالگی پیروزی انقلاب اسلامی پاتوق کتاب فردا به معرفی کتاب هایی درباره دستاورد انقلاب اسلامی، پیشرفت های ایران و تاریخ تحولات و توسعه جمهوری اسلامی ایران می پردازد.

چهارشنبه 11 بهمن 1402

به مناسبت دهه فجر و چهل و پنج سالگی پیروزی انقلاب اسلامی پاتوق کتاب فردا به معرفی کتاب هایی درباره دستاورد انقلاب اسلامی، پیشرفت های ایران و تاریخ تحولات و توسعه جمهوری اسلامی ایران می پردازد.

مسئله مهمی که با دروغ های رسانه ای و اکانت‌های فیک توییتری سعی در انکار آن دارند، در حالی که مدارک و اسناد جهانی خلاف ادعای آنان را ثابت می‌کند؛ حتی اندیشمندان خارجی، قدرت و پیشرفت ایران عزیزمان را پذیرفته اند و از هر دسیسه و هزینه ای برای توقف حرکت و رشد ما دست نمی‌کشند.

شبیه معجزه: دستاوردهای ایران در 45 سالگی انقلاب اسلامی

به اندازه فاصله متر تا نانومتر، یک شاهی تا یک هزار تومان، پزشک های هندی مهاجر تا رتبه 15 پزشکی و 7 داروسازی،  آرزوی دیرینه شاه برای داشتن موشک آمریکایی با برد 90 تا 120 کیلومتر تا تحقق ساخت موشک سجیل ایرانی با برد  1900 کیلومتر در جمهوری اسلامی، دهه فجر به هموطنان عزیز ایرانی و دوستداران انقلاب اسلامی مبارک.

پیشرفت های علمی ایران

"جوراب نانو موجود است" این عبارت را پشت مغازه ها می بینیم و یا با آوایی ریتم دار در مترو می شنویم. اما حقیقت پیشرفت تکنولوژی در ایران بیش از این ها است و ما در علم سلول های بنیادی، نانو، هسته ای، هوافضا و صنعت دستاوردهای چشمگیری داشته ایم. برای مثال ایران رتبه چهارم جهان در تولید علم نانو را دارد.

اگر دوست دارید روایت هایی از دل ماجرا و از زبان تلاشگران این عرصه های علمی بخوانید، تا به همت و تلاش دانشمندان، پژوهشگران و… پی ببرید، کتاب سلول های بهاری: خاطرات تولید و توسعه دانش سلول های بنیادی یکی از این روایت هاست که پاتوق کتاب فردا به شما پیشنهاد می کند مطالعه کنید.

ایران در دوران حکومت پهلوی

در زمان حکومت پهلوی چرا مردم ایران انقلاب کردند؟ این سالی است که ندانستن پاسخ آن می تواند باعث فراموشی هویت ملی و اسلامی جوانان ما بشود. تاریخ را اگر برای خود و فرزندانمان مرور نکنیم، باعث میشود پادشاهان ستمگر دوران ما، قهرمانان قصه های نسل های آینده باشند.

کتاب های خدازاده: خاطراتی پرجاذبه از محمدرضا پهلوی در نگاه نویسندگان و اندیشمندان خارجی و خود خدا: خاطراتی پر جاذبه از رضا پهلوی در نگاه نویسندگان می تواند واقعیت تاریخ پهلوی را بازگو کند و اجازه تطهیر ظلم و ستمگری را نمیدهد و دستان خون آلود چپاولگران سرمایه های ایران را نمایان می کند.

مقایسه پیشرفت های ایران قبل و بعد از انقلاب

در پاسخ حرف هایی از این دست که قدیم همه چی ارزان تر بود! که کنایه ای تکراری به وفور نعمت در زمان شاه و پیش از انقلاب است، بهتر است تنها به مقایسه پیشرفت های ایران قبل و بعد از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی در 45 سال گذشته اشاره کنیم. هر ایرانی باید از رشد و پیشرفت کشورش مطلع باشد.

در چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی، کتاب  صعود چهل ساله: مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران، براساس آمارهای بین المللی  و ایران مقتدر: خلاصه ای کوتاه او ساده از کتاب صعود چهل ساله می تواند گزینه مناسبی برای مطالعه و هدیه به دوستان و عزیزان باشد، زیرا به دستاورد ها و پیشرفت های ایران طبق آمارهای بین المللی اشاره می کند. 

 

آینده ای روشن: پیشرفت های ایران

ترازوی واقع بینی باعث می شود که شاهد پیشرفت های ایران باشیم و در علوم مختلف جایگاه حقیقی خود را کسب کنیم. پس علاوه بر بررسی تاریخ گذشته و خواندن کتاب هایی مثل مجسمه: شب ظلمانی شاهنشاهی به روایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای که به ما دیدگاه درستی از گذشته کشورمان می دهد، باید نگاهی رو به جلو داشته باشیم و برای آینده برنامه ریزی کنیم. پاتوق کتاب فردا مطالعه کتاب روشنای آینده: آینده پژوهی انقلاب اسلامی در بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر انقلاب اسلامی ایران  را به شما پیشنهاد می کند.

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط