loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معیشت پرهیزکارانه: تقوا در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی

حیات طیبه

3 (1)

ناشر انقلاب اسلامی

سخنران سید علی خامنه ای

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63372 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب معیشت پرهیزکارانه، دربرگیرنده ی بیانات رهبر معظم انقلاب در موضوع تقواست. ایشان در بیانات مختلف خود به ویژه در خطبه های نماز جمعه و در جمع کارگزاران نظام و همچنین در دیدارهای ماه مبارک رمضان، به بحث درباره ی تقوا پرداخته اند.
ایشان با تعریف این مفهوم اخلاقی و بیان اهمیت و همچنین آثار تقوا و زیانهای بی تقوایی ،مخاطبان خود را به رعایت تقوا توصیه کرده اند.
شرح اقسام تقوا و عرصه‌های آن و راهکارهای دستیابی به تقوا نیز بخش دیگری از رهنمودهای معظم له در این زمینه است. اگرچه رعایت تقوا وظیفه‌ی همگانی آحاد مردم است امّا در دیدگاه ایشان رعایت تقوا توسّط خواص از اهمّیّت بیشتری برخوردار است.

کتاب معیشت پرهیزکارانه: تقوا در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی، 150 صفحه‌ای در 5 فصل به موضوع «مفهوم‌شناسی تقوا»، «اهمیت و جایگاه ارزشی تقوا»، «آثار و زیانهای بی‌تقوایی»، «اقسام تقوا» و «اهمیت تقوا برای خواص» پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما