loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قهرمان قصه تویی: 26 کتاب پایداری و مقاومت برای کودک و نوجوان

انتشارات مرتبط : سوره مهر | شرکت چاپ و نشر بین الملل | کتاب جمکران | افق | کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | آرما | شهرستان ادب | شهید کاظمی | کتابستان معرفت | نشر اطراف

قهرمان قصه تویی بسته کتاب پیشنهادی با 26 کتاب پایداری و مقاومت برای کودک و نوجوان است. بیایید روایت فلسطین و غزه و هر کجای این دنیا که مظلومی برای حق طبیعی خودش می جنگد را به گوش فرزندان ایران و نسل آینده کشورمان برسانیم.

چهارشنبه 10 آبان 1402

فلسطین و مبارزاتش موضوع امروز نیست! خیلی سال است که کودکان غزه شب ها با دلهره می خوابند و خیلی از نوزاد های فلسطینی در اردوگاه متولد شدند و رنگ چهاردیواری به نام خانه را به چشم ندیدند. نسل امروز، کودک و نوجوان امروز شاید بی خبر باشد، شاید نداند خون بی گناه هم سن سال های خودش در کیلومتر ها آن طرف تر به دریای مدیترانه می ریزد... شیعیان میانمار در خانه هایشان سوختند و در گیر و دار جنگ بوسنی و هرزگوین مسلمانان جاده مرگ را به چشم خود دیدند.

 در موقعیت خطر، آنجا که گلوله های بی رحم خانه را نشانه گرفته و همسایه های شهرک نشین به سمت تان هجوم آوردند، نترسید! نلرزید! فرز و سریع باشید! سنگ بردارید و هر طور شده زنده بمانید! مادر و پدرها بهترین ها را برای بچه هایشان می‌خواهند. برای همین از کودکی رسم مبارزه ولی با دستانی خالی از سلاح را یادشان دادند. بچه های خاک ایران هم باید بلد باشند. باید در لابه لای خطوط قصه ها و رمان ها یادبگیرند راه و رسم مقاومت را. راه و رسم شجاعت و مبارزه با دروغ و تجاوزگران را.

برای نوجوان ایران زمین باید از نوجوان فلسطینی بگوییم! یا از جوان شیعه بوسنیایی که پرپر شده! باید از مقاومت و تو دهنی زدن به آدم های زورگو حرف بزنیم! رمان و قصه بهترین روش است. یک نوجوان فلسطینی، سوریه ای، بحرینی، بوسنیایی و حتی ایرانی و... می تواند قهرمان قصه ای باشد و روی کثیف اسرائیل، آمریکا و همه نوکرانشان در خطوط کتاب به تصویر کشیده شود. تاکید روی کتاب، شعر و رمان است. باید بگویم برای نسل امروز جای هزار سخنرانی یک رمان پر کشش با محتوا و قلمی خوب می تواند خیلی بهتر و بیشتر اثر گذار باشد. انگار که دوربین دستش داده باشی و برفراز کوه زیتون خودش بیت المقدس را ببیند. 

بیایید روایت فلسطین و غزه و هر کجای این دنیا که مظلومی برای حق طبیعی خودش می جنگد را به گوش فرزندان ایران و نسل آینده کشورمان برسانیم. بیایید ما صدای مظلومانی باشیم و در هر کجای این دنیا که سیاهی تاریکی و جنایت هست را فریاد بزنیم و رسوا کنیم. بیایید به بچه هایمان بگوییم آدم های ظالم اگر مراقب نباشیم تا مرز های کشور خودمان نیز خواهند آمد. بی شک بچه های این خاک، پرچم دار مقاومت دربرابر ظالم خواهند بود و دنیا را جایی بهتر برای زیستن خواهند کرد. 

 

قهرمان قصه تویی: بسته مطالعاتی پایداری و مقاومت برای کودکان و نوجوانان

در بسته مطالعاتی قهرمان قصه تویی، برای پیشنهاد کتاب با موضوع مقاومت و مبارزه با ظلم اختصاصی کودک و نوجوان به کتاب های خوبی رسیدیم. برای هر گروه سنی کودک و نوجوان کتاب اختصاصی و به فراخور سن و نیاز خودش را پیشنهاد داده ایم. برای آشنایی با کتاب های مناسب فرزندتان با پاتوق کتاب فردا همراه باشید و با بسته کتاب قهرمان قصه تویی: 26 کتاب پایداری و مقاومت کودک و نوجوان آشنا شوید.

 

بسته کتاب پایداری و مقاومت نوجوان

بسته کتاب قهرمان قصه تویی: پایداری و مقاومت برای نوجوانان شامل کتاب های زیر می باشد:

  1. سرزمین مقدس
  2. غزه از بازگشت می نویسد: مجموعه داستان
  3. یک تکه زمین کوچک
  4. جایی که خیابان ها نام داشت
  5. آن دختر یهودی
  6. چاپید شاه
  7. داستان برده ها
  8. سرگذشت استعمار
  9. روایتی ساده از ماجرایی پیچیده
  10. موهای تو خانه ماهی هاست
  11. باغ خرمالو
  12. لالایی برای دختر مرده
  13. کابوس های خنده دار
  14. دلاوران عالی قاپو
  15. مدرسه شبانه
  16. ریاح
  17. رسته سنگ اندازان
  18. حوالی مبارک

 

بسته کتاب پایداری و مقاومت کودک

بسته کتاب قهرمان قصه تویی: پایداری و مقاومت برای کودکان شامل کتاب های زیر می باشد:

  1. حالا دیگر می خواهم فکر کنم
  2. بزرگ شدن در سپیدان
  3. ایلیا و حیفیا 2: سکه های ویرانگر
  4. قدس رویای ما
  5. خواهرم پرنده شد
  6. من عروسک گلهانم
  7. راز پرواز
  8.  قندیل کوچک

 

برای تهیه کتاب های پیشنهادی بسته قهرمان قصه تویی: 26 کتاب پایداری و مقاومت کودک و نوجوان از سایت پاتوق کتاب فردا در ادامه به لینک های زیر مراجعه کنید:

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط